Language Switcher

WORKSHOPY

1. Workshop na téma strategie prodeje

Vhodným prvním krokem je workshop pro vedení a vlastníky společnosti. Jeho cílem je utřídit si hlavní praktické informace o čínské kultuře, zvyklostech a zákazníkovi. Následně v řízené diskusi s lektorem probrat firemní strategii, produkt, nabídku a prezentace. Lektorova simulace čínského vidění našeho prostředí, společnosti a produktu napomůže v optimalizaci Vaší prezentace. 

Členění workshopu: 

• základní představení čínské kultury, současné společnosti, obchodních obyčejů, včetně nákupní motivace a zvyklostí 

• výhled a tendence čínské turistiky a obecná analýza čínských návštěvníků, jejich struktura 

• společné projednání podnikatelského záměru a nastavení strategie, s přihlédnutím k aktuální fázi spolupráce s čínskými partnery

• adaptace produktu, prezentace a nabídky pro čínského zákazníka 

• vytvoření základní osnovy prezentace firmy, značky a produktů

Délka workshopu 3 - 4 hodiny, počet účastníků do 10ti osob. Cena zahrnuje podklady pro účastníky a písemné shrnutí závěrů, které bude po skončení workshopu zpracováno lektorem a zasláno zadavateli. 

 

2. Workshop na téma komunikace s čínským zákazníkem

Je určen pro zástupce jedné nebo více společností, kromě základních modulů je vytvářen na míru, podle zadání klienta. Předkládá účastníkům praktické informace a zkušenosti o specifických rysech chování, potřeb a očekávání čínských turistů v následujících modulech:

• představení čínské kultury, současné společnosti, obchodních obyčejů, včetně nákupní motivace a zvyklostí 

• výhled a tendence čínské turistiky a obecná analýza čínských návštěvníků, jejich struktura 

• společné nastavení funkční strategie a zaměření se na cílový segment příjezdové turistiky

• adaptace daných produktů a služeb podle potřeb a očekávání čínského zákazníka

• příprava a sestavení prezentace firmy, značky a produktu a vlastní nabídka

• dlouhodobá koncepce oslovení a získání čínského zákazníka

 

Délka workshopu 3 - 4 hodiny, počet účastníků do 10ti osob. Cena zahrnuje podklady pro účastníky a písemné shrnutí závěrů, které bude po skončení workshopu zpracováno lektorem a zasláno zadavateli. 

Cenu zašleme na základě poptávky.

 

NOVÁ KNIHA

 

Komunikace při stolování mezi Čínou a Západem

VÍCE ZDE >>>

ODPOVĚDI

Jak se vyvarovat obchodním podvodům?

více zde..