Language Switcher

ŠKOLENÍ

Školení zaměstnanců bezprostředně pracujících s čínským zákazníkem v prodeji a službách, navazuje na zvolení koncepce a vyhotovení prezentace a nabídky. Představení čínského myšlení a nákupní motivace čínského hosta, základy etikety a nácvik prodejních dovedností a argumentace s hotovými nástroji, například elektronickou prezentací v čínštině. Odpovědi na otázky z prodeje.

Je určen pro zástupce jedné nebo více společností, kromě základních modulů je vytvářen na míru, podle zadání klienta. Předkládá účastníkům praktické informace a zkušenosti o specifických rysech chování, potřeb a očekávání čínských turistů v následujících oblastech:

• Představení čínské kultury, současné společnosti, obchodních obyčejů, včetně nákupní motivace a zvyklostí 

• Výhled a tendence čínské turistiky a obecná analýza čínských návštěvníků, jejich struktura 

• Společné nastavení funkční strategie a zaměření se na cílový segment příjezdové turistiky

• Adaptace daných produktů a služeb podle potřeb a očekávání čínského zákazníka

• Příprava a sestavení prezentace firmy, značky a produktu a vlastní nabídka

• Dlouhodobá koncepce oslovení a získání čínského zákazníka

 

 

NOVÁ KNIHA

 

Komunikace při stolování mezi Čínou a Západem

VÍCE ZDE >>>

ODPOVĚDI

Jak se vyvarovat obchodním podvodům?

více zde..