Language Switcher

Marketing v turistickém ruchu

Příprava komplexních marketingových a prodejních nástrojů

Slogan a kampaň

V současné době je výhodné využít mimořádných vztahů i třeba návštěvy čínského prezidenta v Praze, předsedy vlády v Číně apod. K tomuto účelu lze připravit příběh zadavatele pro PR články a také obrazovou prezentaci.

 

Tipy pro zákazníka

Pro skupinově se chovající asijské zákazníky se sklony podléhat trendům a značkám se vyplatí natipovat produkty vhodné pro danou příležitost či sezónu. Tipy lze prezentovat nápisy, letáky, prezentacemi produktů.

 

Prezentace jako prodejní nástroj

Tištěná nebo elektronická verze na iPadu v prodejně v čínském jazyce, která rychle představí věhlas a kredibilitu značky a bude produktově zaměřená, včetně tipů a benefitů. 

 

Zajištění partnerů do mailing listu

Založení seznamu partnerů, mailing listu: cestovní kanceláře, agentury, státní organizace, průvodci, VIP a potenciální partneři …, ovlivňující příjezdovou čínskou turistiku.

 

Promoční akce a dárkový program 

Příprava přijetí čínských hostů v České republice, cestovní a jednací programy, vyhotovení vynechat, nebo ppt (nebo powerpointové)  prezentace, občerstvení, zábava, provizní a motivační programy, korespondence. 

 

Den otevřených dveří 

V prodejně v srdci Prahy, pozvání na odpoledne od…do…, promítána smyčka prezentace, občerstvení, zábava, cílené obchodní sdělení o provizi a spolupráci veřejnější či soukromou formou. Dílčí cíl dosažen již rozesílkou o konání akce. 

 

Další akce – nákladově přijatelné jsou rozesílky: přání, pozvání apod. s případnými dárky třeba u příležitosti tradičních čínských svátků.

 

NOVÁ KNIHA

 

Komunikace při stolování mezi Čínou a Západem

VÍCE ZDE >>>

ODPOVĚDI

Jak se vyvarovat obchodním podvodům?

více zde..