Language Switcher

ČÍNSKÁ PŘÍJEZDOVÁ TURISTIKA

Nejvíce zahraničních turistů přijíždí z Číny.  V roce 2016 překročila Čína 130 miliónů člověko-výjezdů. Stěžejní vlastností čínských turistů je nadšení pro nakupování, proto jsou přirozeně na první světové příčce v nákupu zboží a služeb.

 

Cestovní a spotřebitelská motivace Číňanů však prochází dynamickým vývojem: na úkor dominujících skupinových zájezdů stále přibývá individuálních turistů. V důsledku pozitivních politických vztahů a teroristických útoků na velká evropská centra, sílí zájem o Prahu a nové destinace. Současně se Číňané pomalu učí, jak v zahraničí nakupovat a čínská média denně chrlí příběhy o napálených čínských turistech, o tricích a podvodech. V letošním roce se rozšířily obavy ze zpomalující se čínské ekonomiky a na všech trzích se to projevilo nižšími tržbami, přestože čínských turistů přibylo. 

 

Nová situace si tak vyžaduje nové přístupy, lze těžko očekávat, že jen významná značka a dobrá lokalizace nám bude trvale prodávat. K tomu je nyní zapotřebí systematicky zpracovat vlastní produkt, prodejní strategii a prezentaci, zpracovat vše čínskýma očima do čínského jazyka. Nabídka se má zaměřit na zvyklosti, očekávání a potřeby čínského turisty, má si najít svůj tržní segment a čínským zákazníkům poskytnout kvalitní nabídku v čínském jazyce, se všemi zárukami a s dobře zvládnutými prodejními dovednostmi. 

 

Program poradenství v příjezdové čínské turistice společnosti VIT Consulting s.r.o. přináší podnikatelům ve službách, cestovním ruchu a prodeji systematické řešení, jehož počátkem je workshop nebo konzultace s vedením společnosti. Tým VIT Consulting s.r.o. má mnohaleté praktické zkušenosti a jedinečné reference v oblasti průzkumu trhu, stanovení strategií, vzdělávání, hodnocení kvality a konzultací.

 

Systematický program

Předkládaný program je složen ze vzájemně souvisejících produktů, začínajících workshopem o produktovém portfoliu a koncepci prezentace značky a produktů. Celá tvořená nabídka cíleně hledá čínskou poptávku, které se maximálně přibližuje. 

 

NOVÁ KNIHA

 

Komunikace při stolování mezi Čínou a Západem

VÍCE ZDE >>>

ODPOVĚDI

Jak se vyvarovat obchodním podvodům?

více zde..